Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Απογραφή...

Κοιτάς πίσω στη χρονιά που πέρασε, που την άφησες να φύγει μέσα από τα χέρια σου χωρίς να αδράξεις τη στιγμή.. Χωρίς να ζήσεις όπως θες.. Χωρίς να διεκδικήσεις.. Χωρίς να προσφέρεις... ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....
Τόσα λάθη, τόσες απογητεύσεις, τόσος θυμός, αγανάκτιση, κλάμα, τρέλα...
Το ξέρω ότι έκανα λάθη.. Το καταλαβαίνω, αλλά κάτι συμβαίνει με το μυαλό μου... Εκεί που το καταλαβαίνω και λέω δε θα το ξανακάνω, κάνω τα ίδια και χειρότερα. Κάτι συμβαίνει με μένα, δε μπορώ να κρατήσω υποσχέσεις, δε μπορώ να λειτουργήσω ώριμα πολλές φορές.. Με κατακλύζουν τα συναισθήματα μου, τα νεύρα μου και τα κάνω όλα σκατά.. Είναι σκληρό να παλεύεις με τον εαυτό σου, αλλά όταν νικήσεις μπορείς να νιώσεις το αεράκι να χαιδεύει τα μάγουλα σου.. Να ακούς το θρόισμα των φύλλων και να τραγουδάς με τη μελωδία τους.. Να ζωγραφίζεις με τα αστέρια και τα σύννεφα, να αγγίζεις τον διπλανό σου.. Να γελάς.. Να χαζεύεις τα χρώματα...
Δε ξέρω τι θέλω να μου φέρει το 2014 αλλά ξέρω τι θέλω να μου πάρει... Και είναι ο σκατο-χαρακτήρας μου, ο απρόσωπος, ο ευέξαπτος, ο τρελός.. Αλλά το παν ξεκινάει από εμάς, σωστά;;
Οπότε αφήστε τα λόγια, πιάστε χαρτί και μολύβι και ζωγραφίστε αυτό που θέλετε και κολλήστε το στον καθρέφτη σας... Να το κοιτάτε και να το σκέφτεστε καθημερινά, και ίσως το κατακτήσετε.. Με το ζόρι δε γίνεται τίποτα.. Αν το θες θα το κάνεις.. Αν δε το θες παράτα το και μη τολμήσεις να δείξεις με το δάχτυλο τον άλλον που το κατάφερε και πριν το κάνεις φρόντισε να είναι καθαρό.. Διώξε το κακό που σε τρώει, σαν τη στέρηση που οδηγεί το πρεζόνι στη δόση του.. Στάσου μπροστά στο καθρέφτη σου και φώναξε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ .... Κλείσε τα μάτια και όταν τα ξανανοίξεις φρόντισε να έχεις αλλάξει άποψη, χαρακτήρα, σκέψεις, συμπεριφορά.. Φρόντισε να έχεις αλλάξει ΕΣΥ!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου