Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Πιάνο για 4 χέρια..

Η ζωή είναι μουσική.. Κάθε στιγμή και μια διαφορετική νότα. Κάθε σκαλοπάτι που ανεβαίνεις και μία κλίμακα. Κάθε όνειρο που πραγματοποιείς και μία a capella. Κάθε χαμόγελο και ένα crescendo. Μπορείς να παίζεις solo  η σε concerto. Μπορείς να είσαι θεατής η το πρώτο βιολί...
Η ζωή είναι αρμονία.. Τα πάντα γύρω σου υπάρχουν για να σε ηρεμούν και να σε κρατάνε σε εγρήγορση, να σου προσφέρουν χαρά και λύπη, αγάπη και μίσος, πάθος και αδιαφορία, αυτοπεποίθηση και πεσιμισμό. Εσυ διαλέγεις τι θα κρατήσεις και τι όχι...

Ζήσε τη δική σου μελωδία και δημιούργησε το δικό σου άκουσμα με αγάπη, έρωτα, πάθος, ένταση...
Δεν θα πάνε όλα καλά να το ξέρεις, μπορεί μέχρι τώρα όλα να σου πηγαίνουν χάλια.. Δεν είναι κακό, κακό είναι να λες οτι όλα είναι ΟΚ... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.. κατάπιε το και χώνεψε το καλά.. Παραδέξου ότι η ζωη σου είναι σκατά, ότι ο χαρακτήρας σου είναι για λύπηση.. Χαστούκισε τον εαυτό σου και μόνο τότε θα μπορείς να πεις οτι "όχι τίποτα δεν πάει καλά, αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο" και ξεφύσηξε απο ηρεμία.. Μην κρύβεσαι πίσω απο το δάχτυλο σου. Και μην προσπαθείς τσάμπα.. Η ζωή είναι τσάμπα... Εμείς την κάνουμε να κοστίζει τόσο η κάθε μας απόφαση. Μπορείς να ζήσεις μια μίζερη ζωή μόνος σου, μπορείς να ευτυχήσεις αγκαλία με έναν άλλον άνθρωπο, μπορείς να κυνηγήσεις τα όνειρα σου μέχρι να μη σε βαστάνε τα πόδια σου, μπορείς να συμβιβαστείς με ότι έχεις. Μπορείς να ευτυχήσεις, μπορείς να αυτοκτονήσεις.. Μπορείς να χαμογελάς, μπορείς να κλαις.. Σου πρόσφερα τόσες επιλογές που μπορείς να κάνεις... Αλλά για ότι και αν κάνεις δεν φταίω εγω, αλλα εσύ..
Οι άνθρωποι είμαστε μυστήριοι... Δεν ξέρουμε τι θέλουμε, αλλάζουμε εύκολα αποφάσεις... Μπορούμε να τρελάνουμε τον άλλον με τις παραξενιές μας.. Μπορούμε να κάνουμε τα πάντα και επιλέγουμε το τίποτα. Αρκούμαστε σε αυτά που έχουμε και δεν κυνηγάμε τα μεγάλα. Δεν είναι κακό να έχεις όνειρα, το κακό είναι να μην πέφτεις στη λήθη. Να μην γίνεις 90χρονών και μετανιώνεις που τόσο καιρό απλώς επιβίωνες. Μη λές ονειρεύομαι να γίνω, πες θα γίνω.. Εγω θα γίνω...
Εγώ θα γίνω ένας γιατρός, θα ασχοληθώ καθαρά με τη νευροχειρουργική... Θα ανακαλύψω θεραπεία για ανίατες ασθένειες του εγκεφάλου.. Θα γίνω ο καλύτερος στον τομέα μου. Θα ασχοληθώ με τη μουσική, το άλλο μου μεγάλο όνειρο.. Θα πάρω το πτυχίο του πιάνου.. Θα γράψω τα δικά μου κομμάτια τα οποία με εκφράζουν, τα οποία θα έχουν να πουν κάτι.. Θα κυνηγήσω τον έρωτα της ζωής μου, θα τον φτάσω στο άπειρο, θα τον κάνω ευτυχισμένο... Θα παίζω μαζί της πιάνο, και θα τραγουδάμε... Θα πατάει λάθος νότα, θα κοκκινίζει απο ντροπή, εγώ θα γελάω για να την πειράξω και θα της το δείχνω πάλι απο την αρχή... Θα το καταφέρνει και θα γελάει γιατί το έμαθε και θα νιώθει σπουδαία.. Θα την κάνω εγώ να νιώθει σπουδαία...Θα παίζουμε πιάνο για 4 χέρια και θα νιώθουμε οτι είμαστε σε μία μεγάλη σκηνή με το πλήθος μαγεμένο από τη μουσική που δημιουργούμε.. Θα κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια γιατί θα έχω καταφέρει όλα όσα ήθελα, θα είμαι περήφανος για μένα που έφτασα σε αυτό που ήθελα, θα είμαι ευτυχισμένος για τι βρήκα το χαμόγελο μου και την αισιοδοξία μου... Θα ζήσω τη δική μου σονάτα.. Το χρωστάω σε μένα... Κάνε το ίδιο...

2 σχόλια:

  1. Υπεροχα ολα αυτα πραγματικα αλλα αυτο π ξεχνας ειναι το περιθωριο της εναλλακτικης στα ονειρα σου....η ζωη δεν ειναι ενα σχεδιο ενα,ενα προγραμμα,μια ευθεια,αλλα ειναι μια πολυπλοκη πορεια με πισογυρισματα και ατελειωτες ευ8ειες που σε στελνουν στο κενο..τοσο μακρυα που ειναι ακατορθωτο να βρεις το δρομο τησ επιστροφης,ομως παντα υπαρχει μια "εξοδος κινδυνου" που σε βγαζει απο το κενο αλλα δε σου εγγυαται καμια πορεια....ή επιλεγεις να σωθεις ή χανεσαι ψαχνοντας στο κενο μια οπτασια....Πρεπει να μαθεις να προχωρας και να σωζεσαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωη σου φερνει επιλογες... Αν πιστευεις οτι μια πορτα δεν εκλεισε οπως επρεπε τοτε πρεπει να την ξανακλεισεις... Να εχεις ήσυχη συνειδηση.. Δεν ειναι πισωγυρισμα... Πισωγυρισμα ειναι να κανεις τα ιδια λαθη..

      Διαγραφή